Brand posters: estudi d’empreses a 3r d’ESO

A tercer d’ESO estem estudiant els sectors econòmics i el seu pes en diferents en diferents parts del món. La seva anàlisi ens ajuda a fer-nos una idea del funcionament de l’economia, la distribució de l’espai, i sobretot, ens ajuden a guiar els projectes de millora fent-los compatibles amb el medi ambient.

Per tal de tenir una idea de com funciona una empresa hem de tenir en compte quins són els sectors de producció, és a dir, els recursos materials, humans i financers utilitzats en el procés de producció de béns i serveis. El nostre objectiu serà crear la nostra pròpia empresa però, per fer-ho, hem de saber com funciona una empresa real. Per això, hem dividit les classes en petits grups que han estat buscant informació sobre una empresa real. Finalment, calia elaborar un pòster en anglès amb les característiques de l’empresa triada.

L’activitat s’emmarca en el  programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP), la  finalitat del qual és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat.

Aquí us deixem una petita mostra dels treballs dels alumnes:

3C-1   3A-2   3B-2   3B-1