Alumnes youtubers a 4t ESO

El nostre alumnat de 4t ESO ha treballat a la matèria de Lengua y Literatura Castellanas el text instructiu. Han analitzat la seva finalitat, estructura i llengua. Després de llegir i escoltar textos instructius de diferents temàtiques han elaborat el seu  producte final. Han redactat els seus textos instructius i han produït els seus tutorials com autèntics youtubers. D’aquesta manera han treballat la comprensió lectora, l’expressió oral i escrita i l’àmbit digital a través de la producció i edició de textos… i a més a més ens han mostrat les seves habilitats.

Aquí us en deixem un petit tast. Esperem que us agradi.