Alumnes de l’institut novament premiats

fullsizerender-1Els exalumnes de 2n de batxillerat del nostre centre Óscar Castillo Agudo i Elvira Pardo Villanueva van guanyar el 1r premi Argó 2016 en l’àmbit de Biociències i Ciències de la Salut pel seu treball de recerca Influència del Llobregat en el fitoplàncton marí. Doncs bé, aquest mateix treball acaba de guanyar el premi de Recerca Jove, el més important d’àmbit català, dotat amb 750€. Ens han vingut a veure per donar-nos la notícia i estem tots plegats molt contents i orgullosos. Des d’aquí volem donar-los l’enhorabona i quan tinguem imatges de la cerimònia de lliurament us les mostrarem.

prj-logo