Acte de graduació de 2n de batxillerat (promoció 2022-2024)

Fotos AQUÍ.

Divendres 10 de maig vam celebrar, un any més, la gala de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat que finalitzen els seus estudis postobligatoris a l’institut.

L’acte va començar a dos quarts de set de la tarda i es va allargar fins les nou tocades. Ara bé, la gala, per alguns alumnes va començar fa tres setmanes quan van decidir formar part de la comissió organitzativa de la graduació. Cada any, alguns estudiants motivats i organitzats, amb el suport de la coordinadora, organitzen la gala de graduació de dalt a baix. D’aquesta manera incentivem la consciència de la responsabilitat i l’autonomia de tirar endavant alguna cosa col·lectiva i, a més a més, és al gust de cada generació.

Enguany, a part dels parlaments habituals d’alguns alumnes i les tutores dels grups hi va haver un bingo amb les frases cèlebres dels professors, un vídeo resum dels moments viscuts al llarg d’aquests dos anys, una entrega de premis amb més de deu categories i la ja habitual entrega d’orles, aquest any, amb un valor afegit, ja que mentre els alumnes pujaven es projectava una imatge de quan eren petits. Tots els materials utilitzats durant l’acte i la conducció de tota la gala va ser feta íntegrament pels alumnes de la comissió. Des d’aquí els donem les gràcies i els fem extensiu un reconeixement, ja que gràcies a aquests alumnes que van fer feina invisible a ulls de la majoria de la gent, la gala va tirar endavant amb un èxit indiscutible.

Us desitgem el millor i esperem que voleu molt alt amb allò que us proposeu, i que si mai ho voleu o ho necessiteu tingueu ben clar que sempre podreu tornar a casa.