Acabem el projecte Homestead

Durant els primers dies de confinament, les i els nostres alumnes de 4rt ABC de la matèria de Tecnologies han pogut acabar el projecte Homestead que hem estat fent des de l’inici de curs.

Durant dos trimestres i escaig hem pogut treballar dintre d’una mateixa idea, conceptes tant importants com l’electrònica, comunicacions a distància i disseny/construcció d’habitatges, entre d’altres, han sigut la base en la que ells mateixos han pogut fer creacions personals. Podem recordar que fa uns mesos van construir el seu sónar per identificar objectes a curta distància i just abans del confinament han realitzat el disseny d’un habitatge i el seu pressupost.

L’última tasca que se’ls ha demanat és la realització d’un cartell informatiu de la seva proposta d’habitatge, a continuació us deixem unes mostres:

Per últim, aquest projecte es realitzava en parella que anaven obtenint una puntuació per cada missió que realitzaven. En total cada alumne podia aconseguir 9.100 punts (18.200 la parella) Finalment, el pòdium del projecte Homestead és el següent. Felicitats a les tres primeres parelles i a tota la resta del grup per la feina feta.