Visita a Liber 2018

El passat 3 d’octubre l’alumnat de segon curs d’arts gràfiques va visitar la fira editorial Liber 2018, on van poder tenir contacte amb les novetats de les empreses editores, i conèixer professionals de tota la cadena de valor del llibre. D’aquesta manera van veure així reflectides algunes de les tendències que estan marcant l’evolució del sector de l’edició.

A més, van poder assistir a una xerrada exclusiva a l’stand del Govern d’Aragó amb el responsable de comunicació Joaquín Guillén i l’il·lustrador Javier Ortiz, que es trobava presentant el seu nou còmic “La Noche perdida de Luis Buñuel”.

Els alumnes van poder gaudir d’una experiència de primera mà per part de l’autor, coneixent a la vegada tot el procés a l’hora de dissenyar i produir  un còmic.

En finalitzar, van rebre un exemplar signat per l’autor.