Projecte Movet

L’any passat es va iniciar la primera fase del Projecte MoVET. Aquest projecte és la continuació del projecte Techpedia, al qual també va participar l’INS Esteve Terradas i Illa. És un projecte de tres anys que vol implicar empreses, universitats i instituts de FP per tal de pensar com “modernitzar” la FP (Modernization of VET).

A la primera reunió, realitzada a Praga (República Txeca), es van decidir els temes (topics) que es desenvoluparan. Els temes escollits finalment van ser:

Un cop escollits els temes, s’estan preparant els materials per als alumnes, professors i activitats a realitzar. Aquest projecte conclourà el curs 2019/2020, amb unes estades d’uns dies (encara per decidir) per fer unes “olimpíades” sobre els temes desenvolupats. Del 20 al 22 de Febrer, part de l’equip d’internacional anirem a Bratislava (Eslovàquia) a la segona reunió presencial del projecte. Us anirem informant de les novetats i dates de les proves.

Membres de l’equip MoVET a la reunió de Praga del curs passat