Triomfadors de nou als StudentAwards

El passat dissabte 8 vam assistir a la mostra de projectes mschools que va tenir lloc a la Farga d’Hospitalet, en la que GymMate, un dels realitzats per l’alumnat de segon de superior d’arts gràfiques de l’institut, va ser reconegut com a Guanyador en la categoria de Cicles/Batxillerat.

Dins els StudentAwards té lloc la categoria de creació d’apps AppEducation que premia la millor idea i desenvolupament d’una aplicació mòbil realitzada com a projecte al llarg del curs.

Aquest any, teniem dos grups finalistes presentant la seva proposta, GymMate, de la Noelia Chia, l’Aaron Garcia, l’Stella Marcer i l’Oriol López, i A+Study, de l’Aleix Briansó, el Mario Muñoz, la Sandra Pérez i l’Ignasi Prados.
Volem felicitar-los a tots per la feina feta i pel bon paper que han fet.

Al centre som conscients de la importància que tenen els mòbils i de com hauríem de preparar a l’alumnat per a les possibilitats d’aquest entorn emergent que tanta demanda i tantes possibilitats ofereix.