Final IESports Alacant

El passat cap de setmana, els alumnes d’informàtica varen participar en la final nacional dels IESports a Alacant.

L’equip Team Brown, format per quatre alumnes del cicle formatiu de grau mitjà d’informàtica, classificats com un dels quatre millors equips de Catalunya, varen participar en la fase final del joc per dispositius mòbils Clash Royale.

Varen poder gaudir de l’Alacant Gaming, una experiència gaming única en la qual vàrem poder conèixer de forma gratuïta l’últim sobre videojocs competitius, tecnologia, desenvolupament i indústria. A més de conèixer a diferents youtubers, influencers i jugadors dels diversos jocs dels quals es competia: FIFA 19, Clash Royale, Brawl Stars, League of Legends, Fortnite, Apex Legends i Just Dance.

Va ser una experiència magnífica la qual no dubtem a tornar a repetir.