Els alumnes d’arts gràfiques imparteixen un taller de logotips

Els dies 21 i 22 de novembre, els alumnes de segon curs del Cicle Superior d’Arts Gràfiques van realitzar un taller de creació de logotips amb els nens i les nenes de les escoles Surís i l’Areny, al Citilab de Cornellà de Llobregat.

Els tallers es van dividir en dues parts: una sessió teòrica, en la qual es va explicar als nens i les nenes com es construeix un logotip, i una sessió pràctica perquè cadascú pogués elaborar el seu, amb ajuda i suport dels nostres alumnes.

L’experiència va ser gratificant i satisfactòria, ja que els alumnes de l’Esteve Terradas van viure, en primera persona, la possibilitat de treballar directament amb un públic infantil. La feina realitzada abans, durant i després del taller és un pas més en la formació, tant acadèmica com transversal, per incorporar-se al món laboral.