Dos alumnes de Gestió Administrativa fan pràctiques durant un mes a la ciutat italiana de Pàdua

Com els anys anteriors, dos alumnes nostres, del CF Gestió Administrativa, Balma Adame i Mario Rodríguez, han anat a la ciutat de Pàdua per fer-hi pràctiques en una empresa durant un mes. Aquest cop, excepcionalment, hi han anat per separat: la Balma hi va estar el mes de juny i en Mario hi està aquest mes de setembre.

Aquestes pràctiques es desenvolupen en el marc del programa Erasmus +, de la Unió Europea. Els nostres alumnes es beneficien d’una beca finançada per aquest programa, que els proporciona una important ajuda econòmica.

Pàdua és una ciutat situada al Nord-Est d’Itàlia, prop de la famosa Venècia. Constitueix un important centre econòmic, cultural i religiós. Concretament, els nostres alumnes fan les pràctiques a la Cambra de Comerç de la ciutat i tornen molt contents de l’ambient que hi troben i també de la seva estada a Pàdua en general. És una experiència molt enriquidora, des del punt de vista professional i també personal, ja que els ajuda a madurar i a desenvolupar les seves habilitats socials.

Quan estava a punt de tornar, la Balma ens deia: Ha estat una experiència inoblidable i que repetiria mil milions de vegades […] Gràcies a l’Esteve Terradas per donar-me aquesta oportunitat! Com ja hem dit, en Mario hi està fent ara les seves pràctiques. Li desitgem que acabi tan content de la seva experiència com la Balma.

Finalment, volem expressar el nostre sincer agraïment a l’Istituto Instruzzione Superiore Giovanni Valle de Pàdua, per la seva ajuda en la preparació de les pràctiques i pel suport que dóna als nostres alumnes durant la seva estada en aquella ciutat, a la Camera di Commercio di Padova, per proporcionar als estudiants del nostre centre la possibilitat de fer una experiència de treball a l’estranger, i especialment, als empleats de la Camera que tenen una relació més directa amb ells: la Sra. Cristina Cognolato, el Sr. Andrea Galeota (el seu tutor de pràctiques) i la Sra. Marita Zaggia (la seva companya de treball). A tots tres els agraïm la seva amabilitat i la seva dedicació.