XERRADA SOBRE EMPRENEDORIA

El passat dijous 23 de gener de 2023, la Família Professional d’Informàtica, SIS2, AWS2 i AMS2,  acompanyats per la Cati Valera, professora de FOL i EIE, van tenir el privilegi de poder gaudir d’una xerrada a càrrec de David Aznar Villena, emprenedor i empresari autònom en el sector del transport terrrestre de mercaderies per carretera.

L’esdeveniment es va realitzar en un espai molt agradable i acollidor de l’institut Esteve Terradas, la nostra Biblioteca Mª Carmen Brito.

En David va captar molt l’atenció de l’alumnat, i els va fer partícips i principals protagonistes de l’activitat. La jornada va culminar amb un debat en el qual l’alumnat va mostrar diferents opinions, totes molt encertades respecte l’emprenedoria, en les quals van fer gala dels coneixements adquirits als mòduls de FOL i EIE.

l’alumnat dels grups de la