Visitem l’ETAP de Sant Joan Despí!!!

Un any més, els alumnes de primer del CFGS Gestió de l’aigua, han gaudit de la visita a les instal·lacions de l’Estació de Tractament de l’Aigua Potable (ETAP) a Sant Joan Despí.

Avui més que mai, en època de sequera, és d’obligat compliment fer un bon ús d’un recurs tan apreciat com és l’aigua, i així com gestionar-la adequadament en el seu dia a dia. A través de la sortida l’alumnat s’ha apropat al seu futur entorn de treball, ha ampliat els coneixements referents al tractament d’aigua potable i, a més han pogut visitar els laboratoris i conèixer les tècniques i aparells més utilitzats en els controls diaris que asseguren i verifiquen la qualitat de l’aigua durant tots els processos.

Sense dubte, la experiència ha segut molt gratificant per a tothom! L’any vinent de segur que hi tornarem!!!!