Visita de l’Institut Robert Koch de Berlín

El dimecres 2 d’octubre ens van visitar els alumnes de batxillerat de l’Institut Robert Koch de Berlín (Alemanya). Els nostres alumnes s’hi van retrobar després d’haver mantingut un intercanvi per correu electrònic i d’haver-ne visitat l’institut durant el viatge que van fer el mes de març els alumnes de 3r i 4t de l’optativa d’alemany.

Rebuda i esmorzar a l’aula d’idiomes

Els alumnes de 4t i batxillerat van rebre els alumnes d’intercanvi amb un esmorzar de benvinguda i amb un tour per l’institut. Després van participar en activitats, com ara una gimcana al pati de l’institut amb premi cultural inclòs i una visita al parc de Can Mercader.

Gimcana al pati de l’institut

Tant els alumnes de l’Esteve Terradas com els del Robert Koch i els professors acompanyants han valorat molt positivament l’experiència i de ben segur que es repetirà aquest curs.