Sortida a Soria del alumnes d’informàtica

L’alumnat d’informàtica de desenvolupament d’aplicacions web i multi plataforma, juntament amb els membres del Club VR, han viatjat a Soria per compartir experiències immersives amb alumnes del IES Politécnico de Soria i del CIFP Los Enlaces de Saragossa.

Mercès el projecte d’innovació VR Salud finançat pel MEFP i els fons europeus Next Generation, els alumnes de l’Esteve Terradas han pogut practicar tècniques de RCP (Recuperació Cardio-Pulmonar) amb assistència de realitat virtual, mentre els membres del Club VR mostraven diversos jocs i experiències als estudiants d’auxiliar d’infermeria sorians i als d’il·luminació i disseny 3D de Saragossa.

També s’ha pogut conèixer la tecnologia de mocap (motion capture), amb vestits de captura de moviment que s’empraran en el projecte VR Salud per facilitar la higiene postural alhora que es practiquen mobilitzacions de pacients. Finalment, ha quedat temps per visitar alguns dels impressionants paratges i monuments de la província.