SETMANA “3D ROBO CHALLENGE” A JOENSUU

En el marc del projecte Erasmus Plus K2 “3D Robo Challenge”, del 4 al 8  de novembre vam viatjar a Joensuu (Findlàndia) per fer la penúltima reunió d’activitats del projecte amb els nostres socis francesos de Metz.

En aquesta sortida hem viatjat 6 alumnes (de Batxillerat, i de CFGM de Fabricació Mecànica) del centre més dos professors acompanyants. El primer dia de l’estada vam  poder visitar Hèlsinki i a Joensuu vam desenvolupar activitats vinculades amb la tecnologia i més concretament la robòtica i la impressió 3D.

Durant l’estada a Joensuu també hem realitzat activitats lúdiques, culturals i gastronòmiques. En totes aquestes activitats l’alumnat dels tres països han compartit, col·laborat i treballat conjuntament, utilitzant l’anglès com a llengua vehicular. I com sempre ha estat un èxit pel que fa a la satisfacció dels participants.

La propera mobilitat la realitzarem a Metz, que coincidirà amb el tancament del projecte que ha durat 3 anys. Agraïm la col·laboració de tot l’alumnat i del professorat que ha fet que el projecte es pogués tirar endavant.

Coordinació d’Internacionals

Departament de Tecnologia