REFERENCE equip campió de la Game Jam 2019

L’equip Reference de l’Esteve Terradas ha guanyat la Game Jam 2019. Els membres de l’equip són Raúl Garcia, José Luís Martin i José Antonio Medina de 3r d’ ES, Gisela Álvarez de 4t d’ESO, i Erik Tamaño i Alejo Eirias de 1r batxillerat.

La tercera edició de la Game Jam 2019 s’ha celebrat al Citilab els dies 28 i 29 de novembre amb la participació d’uns 150 alumnes amb un únic repte: desenvolupar un videojoc amb 48 hores. Enguany el videojoc s’ha centrat en tres objectius de desenvolupament sostenible: combatre la fam, fomentar la salut i la sostenibilitat a les ciutats. L’esdeveniment ha estat organitzat per St Peter’s SchoolSingularity Foundationl’Escola de Noves Tecnologies de la Universitat de Barcelona (ENTI-UB) i  el propi Citilab.

El nostre alumnat ha  treballat en equip i ha cocreat un videojoc ajuntant tots els perfils necessaris: crear una història, el disseny gràfic, la música, la programació i el lideratge perquè tot funcioni i encaixi.

Moltíssimes felicitats! Estem molt orgullosos del vostre compromís, esforç, creativitat, il·lusió i èxit.

Departament de Tecnologia