Pilotant un dron

L’ús dels drons cada vegada és més estès i l’ús habitual de control i seguiment va deixant pas a usos més específics. En la família d’Energia i Aigua té diverses aplicacions:

• Seguiments de xarxes elèctriques a grans alçades: d’aquets manera s’evita el risc de caiguda dels operaris.
  • Supervisió d’infraestructures de difícil accés o seguiment de l’estat del recursos hidrològics

Organismes públics com per exemple l’Agencia Catalana de l’Aigua (ACA) recentment ha format inspectors per realitzar el seguiment del recursos hidrològic i veure com evolucionava la situació de la sequera a Catalunya.

Des del Esteve Terradas, considerem de gran valor afegit que els nostres alumnes es puguin formar amb l’obtenció de la titulació de categoria oberta A1/A3 i se’ls obri major oportunitats de mercat laboral, per aquesta raó i després d’un descans ben merescut de vacances de Nadal, els alumnes de GAS2, han realitzat una sessió de pilotatge de drons.