Pensem en Re

L’empresa Aigües de Barcelona ha convidat als alumnes de segon de Gestió de l’Aigua a realitzar un taller pràctica d’aprenentatge, d’allò més dinàmic i creatiu, relacionat amb el reaprofitament de l’aigua.

El taller ha tingut lloc al Luki Huber Studio, on s’ha posat en pràctica l’eina Manual Thinking, dissenyada pel seu CEO, Luki Huber. Ell mateix ha estat qui ha guiat la pràctica, imposant un ritme ràpid de co-creació.

L’alumnat ha sortit de la seva zona de confort per reflexionar i donar idees per solucionar problemes quotidians produits per la manca d’aigua.  Per fer-ho, s’han ajudat de mapes conceptuals gràfics.

Volem agrair tant a l’empresa Aigües de Barcelona com al seu CEO, Luki Huber, per haver comptat amb nosaltres per dur a terme activitats tan boniques i profitoses com aquestes!