Participem al 24h d’Innovació

Cinc alumnes de diferents grups de Grau Superior del nostre institut han participat al 24h d’Innovació Barcelona, al Disseny Hub. En concret, la Celia i Maria del grup DAS1, en Bruno d’ADS1, i l’Erika i Adrian, del grup ADS3.

Aquesta és una jornada on participen, presencialment, 168 alumnes de diferents instituts (i fins a 1.000 alumnes de manera telemàtica) per crear 24 grups que han de resoldre 24 reptes plantejats per empreses pioneres del nostre país (com Damm, BonÀrea, TMB, Aigües de Barcelona, etc.) en 24 hores.

És a dir, l’alumnat va entrar al DissenyHub un dijous a les 9:00 del matí, va conèixer als companys de l’equip amb qui hauria de treballar durant 24 hores, i el divendres a les 9:00 del matí van començar les exposicions de les solucions ideades per als reptes reals plantejats per les empreses.

La jornada, organitzada per la xarxa ImpulsFP, va ser iniciada per la Molt Honorable Consellera d’Educació Anna Simó.

L’alumnat participant s’emporta el record d’una experiència de treball en equip inoblidable. En paraules de Celia: “Em va agradar molt el fet de crear un projecte des de zero amb gent totalment desconeguda”, o com diu en Bruno:  “L’experiència ha estat molt curiosa i divertida, em va sorprendre molt a les 2 de la matinada mirar al meu voltant i veure com la gent seguia treballant”.

L’alumnat d’Assistència a la Direcció també va participar un any més en aquesta jornada fent una excel·lent tasca com a hostesses en el mòdul de Protocol Empresarial.

L’any que ve hi tornarem amb un altre equip… T’agradaria ser un d’ells?