Mascar crea un Tour Virtual de l’Institut

“Necessitem crear alguna cosa que ens apropi al públic des del sofà de casa seva”. D’aquesta manera va començar a gestar-se la idea de l’alumnat d’Administratiu, que ha culminat en la creació d’un tour virtual del departament.

Al mòdul projecte s’ha simulat la creació d’una empresa que es dedica a crear Tours virtuals per a altres empreses i administracions, amb la finalitat d’apropar el seu públic a les empreses que contractin el servei.

Aquest fet permet que el client que vulgui contractar un servei, abans pugui veure les instal·lacions, el lloc on vulgui desenvolupar un esdeveniment, o simplement veure quins llocs destacables té aquesta empresa abans de visitar-la en persona.

Incloure les possibilitats que ens donen les noves tecnologies en els projectes del nostre alumnat és una de les principals característiques que estem desenvolupant, així com crear un projecte real que podríem portar a terme com a idea de negoci. Aprofitant que cada vegada més les empreses dediquen una part dels seus recursos a donar-se a conèixer, tenir accés a un tour virtual en el seu espai web pot ser un factor diferencial que doni un plus davant la competència.

Molt aviat el nostre projecte es completarà i podreu veure el nostre departament mitjançant una visita virtual.