Lliurament medalla d’or Catskill alumne Didac Domenech

Aquest dimarts 23 de novembre en Dídac Domenech, alumne de 2on curs d’Administració de sistemes informàtics en xarxa, ha rebut la medalla d’or com a campió del catSkill 39, Entorns de xarxa, el curs passat.

En l’acte s’han aplegat al Hotel Exe del Campus Universitari de la UAB a tots els guanyadors i finalistes de les diferents disciplines o skills que es realitzen a Catalunya acompanyats pels seus tutors-entrenadors. Ha comptat amb la més alta presència institucional amb el Director i subdirector de Formació Professional del Departament d’Educació així com del Honorable Conseller d’Educació Josep González Cambray.

En aquesta competició, en Dídac, va proclamar-se campió de Catalunya davant d’altres representats de diversos instituts de Catalunya. A més del merescut reconeixement, aquest fet el dona passaport per competir a la competició estatal spainSkills que es disputarà a Madrid a finals del mes de març, i on s’enfrontarà amb el guanyadors de la resta de comunitats autònomes.

Ara toca entrenar i preparar-se molt bé per aquest nou campionat. Propera parada: les jornades de concentració de la delegació catalana amb els guanyadors dels diferents skills (jardineria, fusteria, mecatrònica, etc.) que es duran a terme el dissabte 27 i diumenge 28 de novembre al Campus de la Universitat de Tarragona.

De ben segur que serà una gran experiència pel nostre alumne, l’ajudarà a completar la seva formació i el motivarà a seguint millorant en el seu camp professional, i a més a més, a l’horitzó, la possibilitat de guanyar i obtenir plaça al worldSkills a disputar a Xangai.

Des d’aquí només ens queda felicitar a en Dídac per la medalla d’or obtinguda i animar-lo a seguir entrenant per fer el millor paper possible en el nou repte que te per davant. De ben segur que gaudirà d’aquesta experiència, i serà un orgull pel departament d’informàtica de l’institut.