L’aula d’acollida participa al XVII Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen

Els i les alumnes de l’aula d’acollida han participat enguany a un certamen literari organitzat pels AMICS DE LA UNESCO BARCELONA. En la seva dissetena edició el tema proposat era l’optimisme. Des de l’IES Esteve Terradas i Illa hem enviat articles d’opinió i poesies en búlgar, rus, xinès i castellà, tots ells acompanyats de la seva traducció al català segons establien les bases del concurs.

A l’aula d’acollida estem satisfets de la nostra implicació en aquest certamen perquè creiem fonamental la interacció entres les nostres cultures d’origen i la catalana com a pas per a la integració social. Aquest 2021 no es celebrarà l’acte de lliurament de diplomes als participants i guanyadors degut al COVID19 i per tant anul·lem l’excursió a Barcelona que pensàvem fer. Tant se val, el nostre objectiu principal era involucrar-nos per a superar tot allò que ens fa nouvinguts i apropar-nos al nostre lloc d’acollida. Aconseguit! Gràcies a Jiaxing, Alexandra, Ericka, Patria, Victòria, Oualid, Dayanna i Valentina per fer-ho possible.