L’alumnat de Biologia i Geologia de 4t ESO participa en el VII Congrés de Patchwork Evolutiu del MCNB

El 19 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO que fa Biologia i Geologia va participar en un congrés científic al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Aquest congrés va tenir lloc dins del marc de la “Setmana de l’Evolució” per celebrar el naixement de Charles Darwin, pare de la teoria. Durant dos mesos l’alumnat ha participat en el projecte “Patchwork Evolutiu” i ha treballat diferents àmbits de l’Evolució biològica (competència pels recursos, selecció natural, adaptacions…). Per acabar el projecte van realitzar i presentar uns pòsters científics en el VII Congrés de Patchwork Evolutiu davant de personal de l’àrea científica del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.