L’ADS2 participarà en la fase final del concurs FP Empren

El proper 18 de juny l’alumnat d’ADS2 participarà en la fase final de la 10a edició dels Premis FP Emprèn amb dues cooperatives d’Economia Social i Solidària: Jammys, elaboradora de melmelades casolanes  i Con Alma, productora de sabons artesanals.

El nombre total de projectes presentats en aquesta edició ha estat de 71, corresponents a 28 centres educatius de formació professional de la ciutat de Barcelona i també de la seva Àrea Metropolitana; amb la participació d’un total de 183 alumnes.

L’Esteve Terradas i Illa torna a destacar en un concurs d’innovació i emprenedoria en aquest curs 2018/2019 i de ben segur l’experiència resultarà d’allò més positiva per a la futura carrera professional de tot l’alumnat participant.