La celebració de la Castanyada a l’Esteve Terradas

Divendres passat es va celebrar la tradicional Castanyada a l’institut. Els grups de l’ESO van realitzar diverses excursions i FP va realitzar diferents competicions esportives i van menjar castanyes. Va ser una jornada de gaudi per a tothom, us deixem amb un recull de fotografies de les diferents activitats.

LA CASTANYADA A L’ESO

L’alumnat de l’ESO ha realitzat diferents sortides, us deixem les localitzacions i les fotografies per cada nivell a continuació.

Sortida de primer d’ESO al parc de Torreblanca on van realitzar activitats de treball cooperatiu i de cohesió de grup.

Sortida de segon d’ESO a la colònia Güell, a la qual van arribar-hi caminant i van tornar en ferrocarrils. Un cop a la colònia Güell van fer un joc de pistes en què van descobrir els indrets i edificis més emblemàtics de la colònia que els va permetre conèixer la seva història i com s’hi vivia.

L’alumnat de tercer d’ESO va realitzar una excursió circular a Montjuïc amenitzada per una gimcana.

I, per últim, l’alumnat de quart d’ESO va pujar a Sant Ramon i van gaudir d’unes bones vistes, feia un dia esplèndid!

Per acabar, no volem deixar d’ensenyar-vos la decoració que van fer l’alumnat de 1r i 2n d’ESO per als passadissos en la matèria d’Educació Visual i Plàstica. El van utilitzar de photocall!

LA CASTANYADA A FP

Com cada any l’alumnat i el professorat d’FP han compartit un esmorzar amb castanyes de postres i han realitzat campionats de futbol, ping-pong, estirar la corda, concurs de fotografia grupal i activitats de realitat virtual amb el club VR de l’institut. Ha estat un molt bon dia! Us deixem amb el recull de fotografies.

Torneig de Ping Pong del grup TIM5B de Sistemes Microinformàtics i Xarxes

Competició de futbol del grup ADS1 i del grup ADM1 (1r curs de grau mitjà de gestió administrativa)

Aquests són els finalistes del torneig de futbol: Mecànics del cicle de grau mig i administratiu.

L’allumnat de PFI ha preparat un suculent esmorzat que s’han cruspit en un tres i no res. I de postres, castanyes!

Aquesta activitat ha estat subvencionada per l’Ajuntament de Cornellà dintre de la convocatòria de subvencions per a projectes de caràcter educatiu del curs 2022/2023.