l Mostra de Projectes Emprenedors del Citilab

El passat 25 de maig l’alumnat de primer curs dels diferents cicles formatius de grau superior d’informàtica van assistir al Citilab de Cornellà a una mostra de quatre projectes en els que han participat l’alumnat de segon curs de les famílies d’informàtica, administratiu i mecànica aquest any: IETI Show, LYNX, VRSalut i Contenidors Intel·ligents. Aquests projectes han estat intercicles i en alguns casos amb col·laboració amb d’altres instituts, universitats i empreses de tot l’estat.

La mostra els ha de servir com a element de coneixement i motivació perquè el pròxim curs es puguin involucrar i crear nous projectes que puguin aportar un valor afegit al seu aprenentatge.

A més, la jornada va servir per fer l’entrega de notes de la tercera avaluació en un entorn diferent i per a molts, conèixer el laboratori ciutadà (Citilab) i conèixer les instal·lacions i els projectes i activitats que s’hi desenvolupen.