Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya visita l’Esteve per promocionar les sortides industrials a les dones

Margarita Miralles, Miriam Cid i Cristina Fernández de FGC fan una xerrada a l’alumnat de l’ESO per donar a conèixer el mon industrial i la necessitat de paritat d’aquest sector. Promocionant l’entrada de noies, que realitzin estudis industrials, mitjançant l’FP DUAL.

Cristina Fernández és exalumna del Cicle Formatiu de Grau Superior de Mecatrònica Industrial, i fa quatre anys que va entrar a fer el mòdul DUAL a FGC, actualment és una treballadora reconeguda a l’empresa. Esperem que altres noies segueixin l’exemple de Cristina, i arribem a la paritat al sector industrial, trencant estereotips passats de moda.