El PFI va a l’Escola Mediterrània: Professors durant un dia per finalitzar l’ApS!

Amb gran entusiasme, anunciem l’èxit de la darrera sessió, així com de tot l’Aprenentatge Servei (ApS) “Cuques, on sou?”, en el qual ha estat treballant l’alumnat del Programa de formació i inserció (PFI) d’Auxiliar de Vivers i Jardins durant les darreres setmanes. En col·laboració amb l’associació d’educació ambiental MEL, el projecte ha ressaltat la importància de protegir les espècies d’insectes autòctones amenaçades a Catalunya.

L’activitat final del projecte ha consistit a fer una presentació del conte “Cuques, on sou?” als infants de l’Escola Mediterrània. Aquest Servei ha condensat tot el que s’ha après en les darreres setmanes sobre la biodiversitat i la protecció dels insectes. A més, l’alumnat del PFI ha creat i dinamitzat tallers per dur a terme amb els infants i consolidar així els aprenentatges de forma lúdica i participativa.

Felicitats a l’alumnat del PFI per la seva dedicació en aquest projecte i a l’associació MEL per la seva tasca i col·laboració. El compromís amb la biodiversitat i la conscienciació sobre el nostre impacte ambiental és crucial pel futur del nostre planeta. Cada jardí, cada parc i cada zona verda és un petit univers ple de vida a protegir.

Per a més detalls sobre l’ApS, visiteu el Sites on queda recollit de forma molt visual el que hem fet a cada sessió