El petit príncep a l’Esteve Terradas

El passat 22 de març l’alumnat de segon de l’optativa  “Com sona l’ESO”, juntament amb l’alumnat de quart de l’optativa de música, van representar a la sala d’actes del centre el musical “El petit príncep”. El  públic convidat va ser l’alumnat de tercer de primària de l’escola Mediterrània, de Cornellà.

El Petit Príncep, el musical que  emociona a grans i petits! L’espectacle ens descobreix la història del Petit Príncep com mai s’havia vist. El viatge d’un nen que vol entendre allò que s’amaga dins seu el farà recórrer diversos planetes, des de l’asteroide B612 fins a la Terra. Una rosa, un negociant, una vanitós, un rei i una guineu l’acompanyaran a ritme de cançons  per fer-li conèixer el valor de l’amor i l’amistat.

Aquí podeu veure el vídeo de l’actuació gravada en directe.