El passadís de la història de la Terra

L’alumnat de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO ha construït un eix cronològic de la història de la Terra. Des de la planta baixa fins al segon pis de l’edifici antic, hi ha representats els 4.500 milions d’anys d’història del nostre planeta a escala 1cm = 1 Ma.

En aquest eix cronològic, dividit en els diferents eons, eres i períodes del temps geològic, s’han indicat els esdeveniments principals de cada època: aparició de noves espècies, grans extincions, formació de serralades, distribució dels continents i els oceans, etc. Amb aquest treball es pretén comprendre millor la magnitud del temps geològic i la durada de les seves divisions, alhora que es difonen aquests coneixements entre l’alumnat d’altres cursos. Esperem que us agradi!