El DAS2 Dual es proclama vencedor del concurs de creativitat Innolab-InBesters

L’alumnat del mòdul Dual de DAS2 s’ha proclamat guanyador del concurs de creativitat Innobaix en la categoria del repte InBesters després de presentar amb èxit la seva idea innovadora del Coliving batejada com: CoExperience

“Coliving” és una mica més que “conviure”. En el seu origen és una evolució del “coworking”. El coworking va néixer a California, amb el canvi de segle, sota el concepte de compartir espais físics i virtuals entre professionals. Tant el coworking com la seva evolució, el coliving, estan molt relacionats amb el cooperativisme i amb les noves maneres de viure derivades de la telemàtica i la globalització i dels nous valors de la generació Millennial. Les estades solen ser curtes, de menys d’un any, i és una manera de combinar el veure món amb la feina.

Amb aquest triomf, l’alumnat del mòdul dual de DAS-2 ha obtingut el passaport cap a la final del concurs comarcal MetropolisFpLab que es celebrarà el proper 4 de juny al Citilab de Cornellà.

Si voleu conèixer més de l’empresa: https://www.inbesters.com/