Dualiza La Caixa beca un nou projecte d’FP

“Proyectando el futuro”, un projecte guardonat per Dualiza La Caixa i FP Empresa es realitzarà al llarg d’aquest curs per tal que alumnat de diferents cicles formatius del nostre centre, una empresa de disseny Viladesing Engineering S.L. i amb la col·laboració del Citilab portin a terme un projecte industrial en que  l’alumnat pugui utilitzar noves eines tecnològiques per tal participar en la millora del disseny d’una peça industrial, mitjançant impressió 3D, ulleres de realitat mixta i programari de disseny.

L’objectiu bàsic és participar a un projecte industrial real, crear un tutorial d’impressió amb ulleres de realitat mixta i impressió de prototips.

L’alumnat de l’Institut Esteve Terradas que participa en aquest projecte son del CFGS de Programació de la Producció de Fabricació Mecànica, del Curs d’Especialització en Digitalització del Manteniment Industrial i CFGM de Mecanització.