Col·loqui entre alumnat de segon curs i primer curs del CFGS de Gestió de l’aigua

El dilluns 21 de febrer, dins de la Setmana d’Orientació, s’ha realitzat un col·loqui entre el primer i el segon curs del CFGS Gestió d’Aigües (EiA), on han participat com a ponents els alumnes Albert Benach, Marc Reyes, Ariadna Vázquez, Juan Manuel Puertas i Marçal Calvó.

Aquest alumnat que treballa, o realitza pràctiques en la modalitat DUAL, en diferents empreses de gestió de l’Aigua (Aigües de Barcelona i Aigües de Manresa) han explicat que fan al seu dia a dia i com està relacionat amb el cicle que estudien.

Durant una sessió d’aproximadament tres hores van tractar diferents parts del cicle hidrològic de l’aigua: potabilització, depuració, subministrament (control i manteniment).