Col•laboració Projecte Tangarana – Perú

Dins del marc del conveni de col·laboració entre l’Institut Esteve Terrada i Illa i l’ONG Peruana Tangarana, els alumnes de 1r curs de grau mitjà d’informàtica han realitzat una trobada per videoconferència amb els estudiants de Moyobamba, del Perú, després que aquests haguessin rebut un lot dels portàtils cedits per l’institut.

Després dels agraïments per part de l’organització, els estudiants peruans s’han anat presentant i ens han explicat els seus projectes actuals, ens han comentat que a part d’estudiar també son formadors i que ara al març començaran amb les classes.

Els nostres alumnes també s’han presentat i els han fet algunes preguntes sobre els seus estudis. Hem intercanviat impressions i ens ha fet molta il·lusió aquesta connexió. Esperem poder mantenir el contacte a través de les xarxes socials i sens dubte continuarem enviat material quan poguem!

Una abraçada a tots els estudiants becats! Ho esteu fent molt bé! Molt contents de poder ajudar!