ASIX participa a EmpleaTech

El passat dimecres 1 de febrer alumnes del grau superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX) van participar a la jornada de “EmpleaTech – Foro de empleo de Barcelona”.
La jornada va tenir lloc a l’IQS (Institut Químic de Sarrià) amb un format de 2 sales (sistemes i desenvolupament) on les diferents empreses del sector feien xerrades curtes de 15 minuts per explicar als alumnes les característiques de cada empresa, les tecnologies amb les quals treballen, i perfil dels empleats que precisen.
Després de les xerrades, alumnes i docents també van disposar de temps per a visitar els estands de les empreses per a resoldre dubtes i per fer contactes per a futures col·laboracions de pràctiques amb el nostre centre. Entre les empreses participants, hi havia les següents:  Capgemini, Sogeti, Avanade, Accenture, DXC, TD Synnex, Software One, Babel, Inetum i GFT. Tant els alumnes com els docents valoren molt positivament la participació a la jornada.