Convocatòria per a l’alumnat per participar en un projecte europeu ERASMUS+

Es convoca a l’alumnat  de l’Institut Esteve Terradas a participar en el projecte europeu:

“3D ROBO CHALLENGE”;  Un projecte de mobilitat enfocat a la innovació i l’intercanvi de bones pràctiques de robòtica, entre alumnat procedent del centre educatiu Lycee Polyvalent Louis Cormontaigne de Metz (França) , alumnat del centre PKKY de Joensuu (Finlàndia) i alumnat de l’Esteve Terradas. El projecte té una durada de tres anys, tot i que aquesta convocatòria es dirigeix l’alumnat interessat a participar durant aquest curs acadèmic 2018-2019.

El projecte va dirigit a :

• Alumnes matriculats a l’Esteve Terradas de 4art curs d’ESO  i 1er de Batxillerat que aquest curs acadèmic 2018-2019 estiguin cursant  la matèria de tecnologia.
  • Alumnes matriculats el  curs acadèmic 2018-2019 a l’Esteve Terradas que estiguin cursant el CFGM de la família de Fabricació Mecànica.

Requisits, aspectes importants i criteris de selecció de l’alumnat:

1. Tenir un nivell mínim A2 de llengua anglesa, parlat i escrit.
  2. Expedient acadèmic.
  3. Es valorarà molt positivament la motivació de l’alumne i la seva implicació en la matèria.

L’alumnat seleccionat participarà en el projecte juntament amb alumnat dels altres països (França i Finlàndia), realitzant activitats que tindran lloc al nostre centre, l’Institut Esteve Terradas i a l’Institut Lycee Polyvalent Louis Cormontaigne de Metz (França).

Dotació de la beca:

El projecte cobreix totes les despeses  de l’alumnat sel·leccionat del nostre centre (viatges, assegurances, allotjament i manutenció).

Presentació de sol·licituds

L’alumnat interessat haurà d’ omplir aquesta sol·licitud que us podeu descarregar. Un cop omplerta caldrà que la lliureu al calaixet 80 de la sala de professorat del centre.

Totes les sol·licituds seran rebudes per una comissió  d’ avaluació formada por professorat implicat en el projecte: Vicenç Serra (Dpt Tecnologia), Maria Soriano (Dpt. Fabricació Mecànica) i Mercè Barnadas (Coordinació de projectes internacionals) que seguiran els criteris de selecció establerts.

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 24 al 28 de setembre a les 13:30h. La Resolució es farà pública al web de l’institut el proper 28 de setembre.

Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l’adreça de correu:

internacional@iesesteveterradas.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *