Cloenda del “Sharing to Learn” 22-23

La Biblioteca Mari Carmen Brito va ser escenari de l’acte de cloenda del programa Sharing to Learn del curs present a Cornellà. Aquesta iniciativa, que enguany ha recuperat la plena presencialitat, permet que alumnes dels centres de secundària de la ciutat exerceixin com a language assistants en classes d’infantil i primària. Deu alumnes de 4t d’ESO de l’Esteve Terradas han pogut gaudir d’aquesta experiència al llarg del curs, donant un cop de mà a nens i nenes de les escoles Mediterrània, Gaudí i Suris.

Cloenda STL 22-23

La cloenda, amb assistència de més de 80 persones, va servir per evidenciar la força i l’autenticitat del treball entre iguals i fet des de la generositat i les ganes d’aprendre. Moltes felicitats a tothom que hi ha participat i fins al curs que ve!  .