Avaluació de les sol·licituds de participació a 3D ROBO CHALLENGE

El passat dia 3 d’octubre es va reunir la comissió d’avaluació de les sol·licituds de participació del projecte europeu “3D ROBO CHALLENGE” .

Atenent els requisits, aspectes importants i criteris de selecció anteriorment publicats en la convocatòria del projecte, la comissió va avaluar i qualificar totes les candidatures. A continuació detallem les candidatures seleccionades i candidatures de reserva:

Alumnes sel·leccionats:

Lidia Chicano Sánchez
Lorenzo Rusu
Anas Bentaleb
Eduard Fernández Ramirez
Mohamed Nabil Ben Rouain Teyar
Ismael Ben Rouain Rouain

Alumnes reserva:

María Beili Mene Dorado
Marta Carrasco
Pau Rius Noriega
Hamza Baslem
Brahim el Ghazi

Tots els alumnes que han presentat candidatura i que no participaran enguany en el projecte, si l’any següent estan cursant primer de batxillerat tecnològic o cicle formatiu de grau mitja en fabricació mecànica podran tornar a presentar-se a la convocatòria de selecció. Haver-se presentat anteriorment a la convocatòria aportarà puntuació extra (per determinar) en el procés de selecció sempre que es compleixi el pre-requisit lingüístic.