Sortida Esquiada 3r ESO i 1r BAT

L’alumnat de l’Institut Esteve Terradas ha gaudit d’una emocionant jornada d’esquí. Amb el casc posat i els esquís ben ajustats, els estudiants han explorat les pistes nevades amb entusiasme i alegria. Ha estat una experiència enriquidora, plena d’aprenentatge i diversió.

Des de les primeres passes fins als descensos més atrevits, els alumnes han demostrat la seva destresa i el seu coratge. Acompanyats pels monitors especialitzats, han après tècniques noves i han superat reptes sobre la neu.

És un plaer comunicar que tots els estudiants es troben en perfecte estat de salut i ànims. Les famílies poden estar tranquiles, ja que tot plegat ha transcorregut sense incidents. L’atmosfera entre els companys ha estat de camaraderia i companyonia, creant vincles que perduraran en el temps.

L’esquí no només és un esport, sinó una oportunitat per connectar amb la natura i viure moments únics. Així, l’Institut Esteve Terradas promou valors com el treball en equip, la superació personal i el respecte a l’entorn.

Agraïm als monitors i a tot l’equip organitzador per fer possible aquesta meravellosa experiència. Esperem que els estudiants conservin aquests records com un tresor i que segueixin explorant nous horitzons amb la mateixa il·lusió i energia. Seguim fomentant l’esperit esportiu i l’amor per la natura entre els nostres alumnes.