Participem amb la preparació l’aprenentatge

Els alumnes de 2’on d’ESO des de l’assignatura de Tecnologia han estat estudiant durant tot el mes de Setembre l’industria tèxtil, tant pel que fa a la producció de roba, comercialització, tipus d’indústries com també l’impacte mediambiental d’aquest sector i del consum en general. Una de les activitats que s’han realitzat ha estat un competició entre classes alhora de contestar un únic qüestionari on-line dedicat a la industria tèxtil amb la particularitat que han estat els alumnes els que l’han creat. Cadascun d’ells hi ha aportat una pregunta i les 4 possibles solucions. Cada classe han competit entre ells en petits grups i a la vegada sumant tots els punts finals també com a classe.

La classe guanyadora del concurs lúdic amb un total de 367.836 punts ha estat la classe 2113

Pel que fa als guanyadors individuals de cada classe aquest ha estat el resultat:

Luisao, Raúl y Oliver de la classe 2113 amb un total de punts aconseguits de 45.680

Ari, Adri i Lucía de la classe 2114 amb un total de punts aconseguits de 43.807

Sara, Marina i Cristian de la classe 2116 amb un total de punts aconseguits de 41.583

Juan i Erik de la classe 2115 amb un total de punts aconseguits de 34.942 han estat els guanyadors. Han fet ús del dret de no sortir en cap fotografia del event.

Joel i Ramón de la classe 2107 amb un total de punts aconseguits de 30.924