L’alumnat de 3r i 4t d’EVP ha estat escollit pel diari ARA a dibuixar en directe el «DIARI DIBUIXAT».

El diari ARA realitza una publicació molt especial, el «diari dibuixat», pel Dia Mundial de la Infància (el 20 de novembre). En aquest diari tan especial, les fotografies desapareixen i són substituïdes pels dibuixos que fan els adolescents i els infants. El tema proposat aquest any per UNICEF és el dret a la salut mental. Alhora, proposen que tots els nois i noies participin també en un concurs d’escriptura i en un concurs de dibuix.

L’alumnat de 3r i 4t d’educació visual i plàstica del nostre centre ha participat en el concurs de dibuix organitzat per aquest diari. Els organitzadors s’han posat en contacte amb nosaltres per comunicar-nos que alguns dels nostres alumnes han estat escollits per anar a la seu del diari Ara a dibuixar en directe a partir de les notícies del dia. La cita serà el 19 de novembre de 16 a 20h.

L’alumnat escollit per anar a dibuixar en directe ha estat:

3 A/B/C: Toni Escudé, Conrad Gomà, Zaineb Kamal, Martina Llop, Josep Pallàs i Laia Vasco.

4 A/B: Aidí Escolà, Ariadna Planes, Karen Pons i Maria Sàrries.

Aquí teniu una mostra dels nostres artistes: