L’alumnat de 1r de Batxillerat escènic dramatitza les obres dels guanyadors dels Jocs Florals del Districte de Sant Andreu

Des del CRP de Sant Andreu ens van fer la proposta de què l’alumnat de 1r de Batxillerat d’arts escèniques fessin un audiovisual amb la lectura dramatitzada dels textos seleccionats del Jocs Florals. Aquí teniu el resultat: cliqueu sobre la presentació per veure els diferents audiovisuals.

Aquests audiovisuals els ha realitzat el col·lectiu Teleduca amb el suport de la Fàbrica de Creació Fabra i Coats i el Centre de Recursos de sant Andreu.