Estades Immersió lingüística en anglès al Delta de l’Ebre finançades pel FSE

Estades Immersió lingüística en anglès al Delta de l’Ebre del 17 al 19 de novembre finançades pel Fons Social Europeu

L’octubre de 2021 el Departament d’Educació ens va oferir l’oportunitat de participar en el programa operatiu d’ocupació, formació i educació, FSE 2014-2020 finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu. El nostre Institut va participar en la  següent modalitat: Les estades d’immersió lingüística.

Les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa que vol contribuir a millorar la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també les seves habilitats socials i relacionals, atès que permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència, com el respecte als companys i a la diversitat, i el sentit de la responsabilitat. Les activitats dissenyades contribueixen a l’adquisició de competències bàsiques i d’habilitats de caire social, emocional i relacional.

El dimecres dia 20 d’octubre, es va crear en el centre una comissió formada pel Referent i resta del professorat de llengua anglesa i l’equip directiu. Allà es van establir les bases per poder triar el curs i els criteris de selecció. Es va determinar que, per raons pedagògiques i logístiques, l’alumnat que hi aniria seria el de 4t d’ESO i que tinguessin la voluntat expressa d’anar-hi i en la modalitat de Stage arts ( aquesta tipologia d’estada inclou activitats de teatre, música, cant i dansa).

Les estades es van dur a terme a L’Alberg és Deltebre Xanascat, situat a Deltebre, que va oferir als participants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats dels alumnes, per motivar-ne l’aprenentatge.

Teniu aquí un recull de fotografies de les estades:

I aquí el resultat del i el LIP DUB que van fer com a comiat!