Tallers de Nadal a ESO i 1r BAT

Com ja sabeu, ens agrada celebrar el tancament del primer trimestre i de l’any oferint diferents tallers als alumnes. Aquesta vegada, donada la situació hem canviat el format habitual. Els alumnes s’han quedat a la seva aula fent activitats adaptades a cada nivell.

A 1r i 2n d’ESO han decorat l’aula amb ambientació nadalenca i s’ha donat un premi a la millor decoració, que ha estat per als grups de 1r ESO B i 2n ESO A.

A 3r i 4t d’ESO han fet un ScapeRoom basat en el Cluedo, i a 1r BAT han fet un ScapeRoom una mica més difícil sobre un robatori ambientat en la sèrie de televisió de La casa de papel. Han gaudit els reptes d’allò més.

Volem donar un agraïment molt especial a l’AMPA que ha donat l’esmorzar a tots els nois i noies consistent en xocolatines i pa de pessic (elaborat artesanalment per la nostra gran cuinera de la cantina). A més a més, l’AMPA els ha donat a tots un molt útil obsequi de Nadal.

Finalment tots els alumnes han fet tutoria i s’han acomiadat dels seus companys i del tutor, amb l’esperança de retrobar-se al centre al gener.

Us deixem algunes fotografies que hem fet d’aquest dia. Esperem que us agradin. Cliqueu a la fotografia i les podreu veure.