LOS MISTERIOS DEL SEÑOR BURDICK DE CHRIS VAN ALLSBURG

Al final del 1r trimestre els alumnes de 3r d’ESO a la matèria de Llengua castellana i literatura van realitzar una activitat cooperativa basada en l’àlbum il·lustrat Los misterios del señor Burdick de Chris van Allsburg.

Després de la visualització dels booktrailers i de les presentacions de Los misterios del señor Burdick, escoltaren la inquietant lectura de la introducció. Cada grup escollí una imatge entre les diverses del llibre, acompanyades del títol i el peu de foto.

Van desenvolupar dues activitats relacionades amb el llibre: la creació literària d’un relat en grups a partir d’una de les il·lustracions de l’àlbum il·lustrat i, una narració oral davant la resta de la classe.

Les històries inventades van ser originals, creatives i plenes d’imaginació.

A continuació, podeu visualitzar un booktrailer sobre l’àlbum il·lustrat.