Activitats i tallers de Nadal

Avui 21 de desembre hem celebrat la fi del primer trimestre, la fi de la tardor i la benvinguda a l’hivern i les vacances de Nadal. S’han dut a terme molts tallers en un ambient relaxat i alegre que ha permès als alumnes fer aprenentatges… Llegeix més»

L’Institut de Sales participa en les activitats del concurs “Talent a les Aules” organitzat pels Ajuntament de Viladecans i Gavà per fomentar l’emprenedoria

Talent a les aules és un programa impulsat pels ajuntaments de Viladecans i Gavà per animar els joves a descobrir el seu talent i utilitzar-lo per a tirar endavant l’autoocupació laboral. Es tracta d’un concurs per a l’alumnat de 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius… Llegeix més»

Blog de Magic Volei

Per tal de seguir els esdeveniments relacionats amb el Magic Volei, podeu consultar el seu bloc.
En aquest espai es publiquen totes les novetats que fan referència a l’activitat, així com notícies i fotografies dels nostres alumnes practicants d’aquest esport.

IN MEMORIAM

La comunitat educativa  de l’Institut Sales lamenta comunicar la mort de la nostra alumna, del cicle formatiu de grau superior d’Higiene Bucodental,  NATALIA RODRÍGUEZ DAPRILE.
Transmetem el nostre condol a la família.
11 de novembre de 2018