Setmana de la ciència a Viladecans i a l’institut

Del 8 al 17 de novembre es celebra la 24a Setmana de la ciència.

A Viladecans es duen a terme diferents activitats i al nostre institut podreu visitar tres exposicions obertes a tothom:

• Quin efecte tenen els plàstics com a residu en el canvi climàtic?
  • “El Bosc es vida”, emmarcat en la prevenció de residus
  • “Models cel·lulars”, maquetes cel·lulars fetes pels nostres alumnes de 4t ESO.

A la ciutat també gaudir d’altres activitats.

Els alumnes científics i tecnològics del Batxillerat de la població podeu participar al concurs sobre els elements químics. Podeu contestar el qüestionari. Tots aquells que encerteu les preguntes el proper dimecres 13 de novembre a Can  Xic a les 18:00 h us donaran un obsequi, i a més a més, entre els assistents es sortejaran tres equipaments educatius (kits de robòtica o similars triats per l’alumne) valorats en 100 €. Així que no us ho podeu perdre!

Però si encara voleu fer més activitats o participar en més concursos, consulteu la pàgina de la Setmana de la ciència i se us obrirà tot un camp de possibilitats! Aquest cap de setmana ja teniu activitats. Aprofiteu-les!