Participa a la donació de sang!

El grup del PFI d’Auxiliar en Centres Sanitaris, enguany participa en el procés de difusió i organització per a la donació de sang que tindrà lloc dimecres 3 de Maig de 16h a 20h a l’institut de Sales i que gestiona el Banc de Sang i Teixits.

L’alumnat del PFI s’ha encarregat de fer el disseny del cartell per a la difusió i l’elaboració del lema que també s’inclou en el cartell. D’altra banda, el mateix dia de la donació de sang, el grup del PFI serà qui rebi a les persones donants fent l’acollida i informant dels passos previs a l’extracció (rebuda, qüestionari, informació prèvia, etc.). En acabar, s’encarregaran de fer el comiat i d’estar presents en l’espai del refrigeri.

A banda de la participació el mateix dia de la donació, sortirem al barri per fer difusió i es realitzarà un passa-classes per motivar la participació i informar a tot l’alumnat de cicles formatius i de 2on de Batxillerat de l’Institut de Sales.

A continuació us compartim el cartell elaborat per l’alumnat del PFI. Us hi animem a tots i totes a participar!

GOTA DE SANG, PLUJA DE VIDA!