Els alumnes del PFI comencen les pràctiques a centres sanitaris

L’alumnat del PFI d’Auxiliar en Centres Sanitaris tot just fa una setmana va iniciar les pràctiques professionals a diversos Hospitals i Centres Sociosanitaris.

Abans d’iniciar aquesta experiència, en Pere, zelador de l’Hospital de Bellvitge des de fa molts anys, ha compartit amb el grup del PFI el seu itinerari i experiència personal i laboral. L’alumnat es va preparar una sèrie de preguntes que van realitzar-li al Pere, per tal de conèixer el seu recorregut professional i compartir alguns neguits abans d’iniciar el mòdul de la Formació en Centres de Treball (FCT).

El Pere, amic de l’institut de Sales i col·laborador, ha contagiat als alumnes de la passió per la feina que exerceix com a zelador, i els ha aproximat una mica més a la realitat amb la que s’han trobat del món laboral.

N’estem molt agraïdes al Pere per compartir amb nosaltres la seva pròpia vivència pel que fa a la feina i al funcionament de l’Hospital de Bellvitge, centre acollidor de l’alumnat en pràctiques.

Molta força i ànims per a l’alumnat del PFI que ja està realitzant les FCT!